Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Menisk
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="havreboll" data-source="post: 141337" data-attributes="member: 60010"><p>hmm kör inte om ni är skadade . jag skadade inte menisken men axeln. spelade tennis på elitnivå altså sm och allt däremellan och skadade axeln men struntade i det och nu har jag gått rehad i snart 7 månader och det blir bara lite bättre men kommer kanske inte kunna spela något mer så mitt råd är åk inte när det gör ont gå på rehad istället tills du är helt bra så slipper du såna preblem som mig</p><p></p><p>det samma gåller för alla skador knä axel armbåge och så så lyd mitt råd så slipper du sabba åkningen för hela ditt liv</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="havreboll, post: 141337, member: 60010"] hmm kör inte om ni är skadade . jag skadade inte menisken men axeln. spelade tennis på elitnivå altså sm och allt däremellan och skadade axeln men struntade i det och nu har jag gått rehad i snart 7 månader och det blir bara lite bättre men kommer kanske inte kunna spela något mer så mitt råd är åk inte när det gör ont gå på rehad istället tills du är helt bra så slipper du såna preblem som mig det samma gåller för alla skador knä axel armbåge och så så lyd mitt råd så slipper du sabba åkningen för hela ditt liv [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Menisk
Tillbaka
Topp