Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
menisken
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hhmmmm" data-source="post: 99924" data-attributes="member: 35325"><p>skadade min menisk på fotbollen för några veckor sen o drar till Chamonix för att säsonga om en vecka...helt jävla tragiskt</p><p>det e tydligen ingen fraktur utan bara en kraftig inflamation eller nåt i den inre menisken o det börjar bli bättre så det finns hopp...men vad jag undrar e om nån har råkat ut för nåt liknande o har hittat nåt bra knäskydd som avbelastar menisken lite så det åtminstone går att åka litegrann...har redan ett vanligt vulkan skydd me hål för knäskålen men undrar om det kan va bättre med en sån me skenor på sidorna o tjocka karborrband som håller ihop det hela ller om det finns nåt annat specialanpassat...nån som vet nåt?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hhmmmm, post: 99924, member: 35325"] skadade min menisk på fotbollen för några veckor sen o drar till Chamonix för att säsonga om en vecka...helt jävla tragiskt det e tydligen ingen fraktur utan bara en kraftig inflamation eller nåt i den inre menisken o det börjar bli bättre så det finns hopp...men vad jag undrar e om nån har råkat ut för nåt liknande o har hittat nåt bra knäskydd som avbelastar menisken lite så det åtminstone går att åka litegrann...har redan ett vanligt vulkan skydd me hål för knäskålen men undrar om det kan va bättre med en sån me skenor på sidorna o tjocka karborrband som håller ihop det hela ller om det finns nåt annat specialanpassat...nån som vet nåt? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
menisken
Tillbaka
Topp