Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Mer lättåkt än Head Monster 88, TIPS TACK!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 447251" data-attributes="member: 33485"><p>Är det bara jag som fått för mig att prophete 90/100 är relativt styva nu för tiden?</p><p></p><p>Ta en kik på Fischer Watea 84/94 och om du har cash så kika på hendryx också som för övrigt måste vara det roligaste jag någonsin åkt på i skogen.</p><p></p><p>EDIT</p><p></p><p>Goodha 181 är en fin allroundskida också, dessutom jäkligt billig. Körde den i vintras och är mäkta förvånad över hur bra den tacklade alla förhållanden, allt ifrån ispister till ett par dec nysnö gick galant omän lite mer flytarea (87 under foten) hade vart att föredra i nysnö. Kan kanske vara i styvaste laget om du tyckte att M88 var jobbig</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 447251, member: 33485"] Är det bara jag som fått för mig att prophete 90/100 är relativt styva nu för tiden? Ta en kik på Fischer Watea 84/94 och om du har cash så kika på hendryx också som för övrigt måste vara det roligaste jag någonsin åkt på i skogen. EDIT Goodha 181 är en fin allroundskida också, dessutom jäkligt billig. Körde den i vintras och är mäkta förvånad över hur bra den tacklade alla förhållanden, allt ifrån ispister till ett par dec nysnö gick galant omän lite mer flytarea (87 under foten) hade vart att föredra i nysnö. Kan kanske vara i styvaste laget om du tyckte att M88 var jobbig [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Mer lättåkt än Head Monster 88, TIPS TACK!
Tillbaka
Topp