Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Mer om skidåkning från Hanne Kjöller
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="erik_lagg" data-source="post: 1062394" data-attributes="member: 88096"><p>Jag håller med i sak - vi måste skärpa systemen så att folk inte får dubbelt betalt. Sen borde politiker ha karens innan de får jobba som konsulter så att de inte säljer information som kan skada det allmänna.</p><p>Sen är det roligt att Hanne Kjöller använder sig av skidrelaterade liknelser - mer sånt!</p><p>Men stämmer liknelsen? Har aldrig stått i en liftkö där jag hamnar längre och längre bak. Men min karma kanske är tillräckligt halvkass för att det inte ska hända?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="erik_lagg, post: 1062394, member: 88096"] Jag håller med i sak - vi måste skärpa systemen så att folk inte får dubbelt betalt. Sen borde politiker ha karens innan de får jobba som konsulter så att de inte säljer information som kan skada det allmänna. Sen är det roligt att Hanne Kjöller använder sig av skidrelaterade liknelser - mer sånt! Men stämmer liknelsen? Har aldrig stått i en liftkö där jag hamnar längre och längre bak. Men min karma kanske är tillräckligt halvkass för att det inte ska hända? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Mer om skidåkning från Hanne Kjöller
Tillbaka
Topp