Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Meribel?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mr_Skoglund" data-source="post: 39383" data-attributes="member: 30430"><p>Tjena Jebbster!</p><p>Meribel lär vara ett schysst ställe att bo på. Jag har bott i mitt i Val Thoréns by, där allt hålligång är! Men så här är det: Sprit & Öl - relativt billigt i affärer. Du gör inte några superkap, men mkt billigare än vårt satans system här hemma. Maten (om du hittar rätt affär) ligger i samma prisklass som här hemma. Affären Sherpa är att föredra, finns nog på ett par ställen i hela Val T. Liftkort på 6 dagar går i runda slängar på 1800:- för alla dalarna. Mitt kostade 2000:- lite drygt, men jag åkte 7 dagar. Helt rätt att hyra skidor där nere, så kolla in lite olika skiduthyrningsställen och jämför priser, det kan du nog vinna en del på. Jag har inte hyrt där nere själv, men en polare gjorde det. Han kolla som sagt lite olika ställen och fick ett rätt schysst pris (vet inte dock riktigt vad han fick betala).</p><p></p><p>Till sist, Val T är brutalbra! Ha en trevlig vecka.</p><p>/ Skoglund</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mr_Skoglund, post: 39383, member: 30430"] Tjena Jebbster! Meribel lär vara ett schysst ställe att bo på. Jag har bott i mitt i Val Thoréns by, där allt hålligång är! Men så här är det: Sprit & Öl - relativt billigt i affärer. Du gör inte några superkap, men mkt billigare än vårt satans system här hemma. Maten (om du hittar rätt affär) ligger i samma prisklass som här hemma. Affären Sherpa är att föredra, finns nog på ett par ställen i hela Val T. Liftkort på 6 dagar går i runda slängar på 1800:- för alla dalarna. Mitt kostade 2000:- lite drygt, men jag åkte 7 dagar. Helt rätt att hyra skidor där nere, så kolla in lite olika skiduthyrningsställen och jämför priser, det kan du nog vinna en del på. Jag har inte hyrt där nere själv, men en polare gjorde det. Han kolla som sagt lite olika ställen och fick ett rätt schysst pris (vet inte dock riktigt vad han fick betala). Till sist, Val T är brutalbra! Ha en trevlig vecka. / Skoglund [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Meribel?
Tillbaka
Topp