Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Message from US marine corps
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Victor_M" data-source="post: 46723" data-attributes="member: 12792"><p>Ok, tycker det är dags att ta tag i det här nu. Jag har varit medlem på freeride ett tag och har sett hur det här forumet så att säga "gräver sin egen grav. </p><p> </p><p> Varför kan folk inte bara lägga ner alla dessa idiotiska inlägg som bara förstör, då regelryttare (som jag) ska haka upp sig på dem, sök er till ett forum för kontaktannonser eller nåt annat som ni kan tänkas finna givande. </p><p> </p><p> Börja skriv om relevanta saker såsom Freud, riktig brantåkardricka (vilket lyckligtvis är relativt vanligt förekommande), om "Olle Jonson" eller något annat som kan tänkas var intressant. Annars är det lika bra för Johan att lägga ner skiten på en gång. </p><p></p><p> Tackar på förhand för att alla med någon form av kompetens alt. intelligens har överseende med detta.</p><p></p><p> Best regards /"En Freud-fanatiker till Brantåkare som tycker att det är otroligt mycket hårdare att droppa 19 meter och landa i skarsnö än att göra en inverterad superman-triple-flatspin-2460-to kvadruppel d-spin 1080-to fakie (vilket i och för sig kan betecknas som rätt coolt)".</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Victor_M, post: 46723, member: 12792"] Ok, tycker det är dags att ta tag i det här nu. Jag har varit medlem på freeride ett tag och har sett hur det här forumet så att säga "gräver sin egen grav. Varför kan folk inte bara lägga ner alla dessa idiotiska inlägg som bara förstör, då regelryttare (som jag) ska haka upp sig på dem, sök er till ett forum för kontaktannonser eller nåt annat som ni kan tänkas finna givande. Börja skriv om relevanta saker såsom Freud, riktig brantåkardricka (vilket lyckligtvis är relativt vanligt förekommande), om "Olle Jonson" eller något annat som kan tänkas var intressant. Annars är det lika bra för Johan att lägga ner skiten på en gång. Tackar på förhand för att alla med någon form av kompetens alt. intelligens har överseende med detta. Best regards /"En Freud-fanatiker till Brantåkare som tycker att det är otroligt mycket hårdare att droppa 19 meter och landa i skarsnö än att göra en inverterad superman-triple-flatspin-2460-to kvadruppel d-spin 1080-to fakie (vilket i och för sig kan betecknas som rätt coolt)". [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Message from US marine corps
Tillbaka
Topp