Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Message from US marine corps
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skidpryot" data-source="post: 46726" data-attributes="member: 33785"><p>Det var inte min mening att vara lustig...</p><p></p><p>Idol är du verkligen 46?...du har ett intellekt som en 16 åring...misstänker att du är en pappa, vars barn tycker du försöker alldeles för mycket...ja du vet...de där cykeltightsen med rosa revär på sommaren...bör undvikas</p><p></p><p>...och ja...jag undrar fortfarande:</p><p></p><p>Hello, my name is Capt. Skidpryot. I hear that you swedish skiers are a bunch of yellow chickens, and can´t ski anything but flat pisted slopes...is this true???</p><p></p><p>/US marine corps skiing dept. "We ski, becase we die"</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skidpryot, post: 46726, member: 33785"] Det var inte min mening att vara lustig... Idol är du verkligen 46?...du har ett intellekt som en 16 åring...misstänker att du är en pappa, vars barn tycker du försöker alldeles för mycket...ja du vet...de där cykeltightsen med rosa revär på sommaren...bör undvikas ...och ja...jag undrar fortfarande: Hello, my name is Capt. Skidpryot. I hear that you swedish skiers are a bunch of yellow chickens, and can´t ski anything but flat pisted slopes...is this true??? /US marine corps skiing dept. "We ski, becase we die" [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Message from US marine corps
Tillbaka
Topp