Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Mest prisvärda försäsongsåkning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Itzak" data-source="post: 1100761" data-attributes="member: 123322"><p>Tjabba! Eftersom jag redan börjar få skidabstinens efter 6 veckor utan snö så sitter jag och funderar på olika försäsongsmöjligheter till hösten.</p><p></p><p>Vilka ställen är mest prisvärda om man ser till liftkort/vad man får ut för åkningen? Att ta sig dit bör inte vara för krångligt heller, kommer ha bil men flyg fungerar också. Vill gärna ha en bra park men gör inget om det snöar lite också.</p><p></p><p>Har kikat på allt från Schweiz, Österrike, till södra Tyskland som verkar ha en hel del glaciärer (kanske till ett mer vettigt pris också än typ Schweiz).</p><p>Jag vet att Sas-Fee, Hintertux osv är bra men verkar vara ganska dyrt.</p><p></p><p>Någon som har dragit runt och har lite kunskap (eller ett riktigt guldkorn) att dela med sig av?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Itzak, post: 1100761, member: 123322"] Tjabba! Eftersom jag redan börjar få skidabstinens efter 6 veckor utan snö så sitter jag och funderar på olika försäsongsmöjligheter till hösten. Vilka ställen är mest prisvärda om man ser till liftkort/vad man får ut för åkningen? Att ta sig dit bör inte vara för krångligt heller, kommer ha bil men flyg fungerar också. Vill gärna ha en bra park men gör inget om det snöar lite också. Har kikat på allt från Schweiz, Österrike, till södra Tyskland som verkar ha en hel del glaciärer (kanske till ett mer vettigt pris också än typ Schweiz). Jag vet att Sas-Fee, Hintertux osv är bra men verkar vara ganska dyrt. Någon som har dragit runt och har lite kunskap (eller ett riktigt guldkorn) att dela med sig av? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Mest prisvärda försäsongsåkning?
Tillbaka
Topp