Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Mest snö i Europa? Myrkdalen, Norge
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MattiasKierkegaard1" data-source="post: 1140600" data-attributes="member: 166607"><p>Hej</p><p>Förra året var jag i Myrkdalen under mellandagarna, måste säga att det var galet bra. Då tanden blev blodad har vi preliminärt tänkt att åka dit igen (samma tid). Problemet som det ser ut nu är det knappt är någon snö, och kopplad till det har jag en fundering.</p><p></p><p>Hur mycket bas behöver det vara för att det skall vara värt att åka dit? Just nu är det 20 cm i dalen och 70 på toppen (vilket jag nästan tror är ett glädjemått). Tyvärr ser prognoserna inte så roliga ut, solen verkar skina konstant på Vestlandet.</p><p></p><p>Tacksam för svar. Hoppas</p><p> [USER=122562]@JAndersB[/USER] ser detta, han verkar veta det mesta om Myrkdalen (och lite till).</p><p></p><p>Tack på förhand.</p><p></p><p>Mattias</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MattiasKierkegaard1, post: 1140600, member: 166607"] Hej Förra året var jag i Myrkdalen under mellandagarna, måste säga att det var galet bra. Då tanden blev blodad har vi preliminärt tänkt att åka dit igen (samma tid). Problemet som det ser ut nu är det knappt är någon snö, och kopplad till det har jag en fundering. Hur mycket bas behöver det vara för att det skall vara värt att åka dit? Just nu är det 20 cm i dalen och 70 på toppen (vilket jag nästan tror är ett glädjemått). Tyvärr ser prognoserna inte så roliga ut, solen verkar skina konstant på Vestlandet. Tacksam för svar. Hoppas [USER=122562]@JAndersB[/USER] ser detta, han verkar veta det mesta om Myrkdalen (och lite till). Tack på förhand. Mattias [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Mest snö i Europa? Myrkdalen, Norge
Tillbaka
Topp