Michael Jackson död

Michael Jackson död
jibbkrille sa:
Lee-nus sa:
jibbkrille sa:
Men jag tycker han är störd om han sjunger att det inte spelar roll om man är svart eller vit.
Senn så gör han allt vad han kan för att bli vit :S
osv...
sen att han hade en hudsjukdom som heter vitiligo och gör att svarta människor blir vita spelar inte alls in här? hudblekningen var, så vitt jag vet, bara ett elakt rykte. medierna vill ha en story som säljer, du får la läsa på lite innan du uttalar dig.

Studsmatte sa:
hm, nu på senare dagar har den där killen inte gjort något att vara stolt över direkt. han borde skämmas där han ligger i sin kista. speciellt för blekningen.
nu vet du också då. lätt att ställa sig på mediernas sida va?
SOm sagt det finns inget som är bevisat!
Joo de gör det visst. kolla videon här från Oprah, kolla vid tiden 06.35

Michael Jackson död
Ohmiie sa:
jibbkrille sa:
Lee-nus sa:
jibbkrille sa:
Men jag tycker han är störd om han sjunger att det inte spelar roll om man är svart eller vit.
osv...
sen att han hade en hudsjukdom som heter vitiligo och gör att svarta människor blir vita spelar inte alls in här? hudblekningen var, så vitt jag vet, bara ett elakt rykte. medierna vill ha en story som säljer, du får la läsa på lite innan du uttalar dig.

han är fan fett true asså

Michael Jackson död
Ohmiie sa:
jibbkrille sa:
Lee-nus sa:
jibbkrille sa:
osv...

oj vilket "bevis"!

Michael Jackson död
thuugmastah sa:
Ohmiie sa:
jibbkrille sa:
oj vilket "bevis"!

Av: thuugmastah | Idag 00:16 Citera

------>"host" "host" störd bajtning av namnet thugmastah från the one and only thugmastahkim [bmp]!!:O

detta gör mig faktiskt riktigt besviken......

bryr mig egentligen inte ett skit om hur det ligger till med detta viting dillemat..
om det nu va så att han verkligen inte ville vara neger eller om det bara blev så spelar väll ingen roll.., så operationsmässigt söndershreddad som han va i ansiktet så har man ju ändå tappat all respekt för honom...

Michael Jackson död
och ja jag såg fimen då han säger att han inte hade haft så mycket plastikoperationer.. hrmhmm.. ja hur fan kan han då se ut som han gör..?? finns det möjligen nån sjukdom som gör detta också.. :D

edit monsterstavfel..

Senast ändrad:
Michael Jackson död
bregravningen eller tributen kanske man ska säga de, sermonin! den var riktigt bra. synd där att dottern bröt ihop! :S

Nu är de Dangerous Tour på tv4, blir av att se!

Michael Jackson död
Han blev mördad, nu är officiellt! Om man ska tro på tidningen dvs...?

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp