Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
midjebredd.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pontus-k2" data-source="post: 593706" data-attributes="member: 67503"><p>okej tack för alla svar. men på min bräda har jag 25,5cm i midjan och trodde att det skulle bli för brett och klumpigt till mina 44 boots så ajg ahde tänkt att sälja min helt nya stepchild everything sucks och köpa en lite smalare typ 24,9cm i midjan eller nått för jag vill ha sjukt smidig bräda, men på er verkar det ju som om det inte behövs. Men min förra bräda va 24,5cm i midjan och då körde jag 43 boots och union force L/XL bindningar som jag gör nu cokså och ajg fickk aldrig toe eller heel drags.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pontus-k2, post: 593706, member: 67503"] okej tack för alla svar. men på min bräda har jag 25,5cm i midjan och trodde att det skulle bli för brett och klumpigt till mina 44 boots så ajg ahde tänkt att sälja min helt nya stepchild everything sucks och köpa en lite smalare typ 24,9cm i midjan eller nått för jag vill ha sjukt smidig bräda, men på er verkar det ju som om det inte behövs. Men min förra bräda va 24,5cm i midjan och då körde jag 43 boots och union force L/XL bindningar som jag gör nu cokså och ajg fickk aldrig toe eller heel drags. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
midjebredd.
Tillbaka
Topp