Midsommar firande i Wanaka

combatspenat

Aktiv medlem
Midsommar firande i Wanaka
Nu ar det snart dags att kla midsommarstangen och dansa runt sjunande smagrodorna! Vi gor det tillsammans och vi mots klockan fem vid skateparken for att sedan fira denna storhogtid. Ta med vad som ni tycker ar brukligt, snaps, filtar, potatissallad, blomsterkransar, sill mm.

Linus

02102299290
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp