Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Mike Nick eller Public Enemy?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lima-ko" data-source="post: 49806" data-attributes="member: 15091"><p>Det är nog smart att skippa Lineskidorna, jag säger inte att det kommer bli problem med dem men det kan bli det och det är ju önödigt att ta den risken, tycker jag iaf.</p><p></p><p>Sen en liten till grej. Alltför många stirrar sig blinda på sin egen längd när de ska välja längd på skidor, det som ska vara avgörande är framförallt vikten och vilken färdighetsnivå man åker på. Killen här i exemplet är 183 cm lång men bara 63 kg lätt. Han är alltså rätt så lätt och vilken färdighetsnivå han ligger på vet han själv.</p><p></p><p>Hrmmm, som jag sa tidigare, jag är en riktig Dynastarälskare och jag tror/vet att Troublemakern är ruggigt bra. Concepten var riktigt bra och Troublemakern är ännu bättre. Frågan om du ska ha 175 eller 165 tror jag du kan besvara själv nu, sen är det lite personligt också, om man gillar lite längre eller lite kortare skidor.</p><p></p><p>MUUUUUUU!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lima-ko, post: 49806, member: 15091"] Det är nog smart att skippa Lineskidorna, jag säger inte att det kommer bli problem med dem men det kan bli det och det är ju önödigt att ta den risken, tycker jag iaf. Sen en liten till grej. Alltför många stirrar sig blinda på sin egen längd när de ska välja längd på skidor, det som ska vara avgörande är framförallt vikten och vilken färdighetsnivå man åker på. Killen här i exemplet är 183 cm lång men bara 63 kg lätt. Han är alltså rätt så lätt och vilken färdighetsnivå han ligger på vet han själv. Hrmmm, som jag sa tidigare, jag är en riktig Dynastarälskare och jag tror/vet att Troublemakern är ruggigt bra. Concepten var riktigt bra och Troublemakern är ännu bättre. Frågan om du ska ha 175 eller 165 tror jag du kan besvara själv nu, sen är det lite personligt också, om man gillar lite längre eller lite kortare skidor. MUUUUUUU! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Mike Nick eller Public Enemy?
Tillbaka
Topp