Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
MILANO-ST. ANTON? work?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GALTdamit" data-source="post: 138569" data-attributes="member: 32035"><p>Hej I have a little bit problems...</p><p>Jag landar nämligen den 27e i Milano (bergamo) och ska sedan vidare mot St Anton... ni som är lite insatta förstår säkert mitt problem; att ta sej från bergamo till st anton reguljärt är inte det lättaste klart man kan ta ett tåg som tar 7h men ja tycker den känns lite onödigt då avståndet inte är längre en en 30mil... det är ingen som möjligtvis vet något smartare alt. Jag har dock some options.. Köpa el. hyra en bil t ex. haha eller varför inte hitch-hiking:P en annan fråga Me and some friends har tänkt o stanna där ett tag men hur lätt är det och mingla upp ett arbete down there? someone know? </p><p></p><p>TY MVH JOHAN<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GALTdamit, post: 138569, member: 32035"] Hej I have a little bit problems... Jag landar nämligen den 27e i Milano (bergamo) och ska sedan vidare mot St Anton... ni som är lite insatta förstår säkert mitt problem; att ta sej från bergamo till st anton reguljärt är inte det lättaste klart man kan ta ett tåg som tar 7h men ja tycker den känns lite onödigt då avståndet inte är längre en en 30mil... det är ingen som möjligtvis vet något smartare alt. Jag har dock some options.. Köpa el. hyra en bil t ex. haha eller varför inte hitch-hiking:P en annan fråga Me and some friends har tänkt o stanna där ett tag men hur lätt är det och mingla upp ett arbete down there? someone know? TY MVH JOHAN;) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
MILANO-ST. ANTON? work?
Tillbaka
Topp