Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Milano till Andermatt
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Backside" data-source="post: 192045" data-attributes="member: 37201"><p>Hasse. </p><p>Att jag landar sent är ytterligare en nackdel med att flyga via Milano. Via Frankfurt landar jag klockan 9 på morgonen och kan ta ett sent plan på hemvägen. Det är motorväg nästan hela vägen ner så det blir kanske så att vi tar vägen via Frankfurt ändå. Då har vi nästan en hel dag extra på oss att leta boende på plats.</p><p>Det är också mycket lättare att hitta billiga flighter till Frankfurt plus att hyrbilarna i regel är trevligare i Tyskland. Sist ringde jag några dagar innan vi åkte ner och fick reda på däckstorleken så att jag kunde köpa kedjor på Biltema innan vi åkte ner... Kedjor som jag sen kunde lämna tillbaka på öppet köp när jag kom hem eftersom jag inte använt dem.</p><p></p><p>Mina pengar kan jag lägga på nåt roligare som offpistguide eller nåt. Inte resorna till och från...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Backside, post: 192045, member: 37201"] Hasse. Att jag landar sent är ytterligare en nackdel med att flyga via Milano. Via Frankfurt landar jag klockan 9 på morgonen och kan ta ett sent plan på hemvägen. Det är motorväg nästan hela vägen ner så det blir kanske så att vi tar vägen via Frankfurt ändå. Då har vi nästan en hel dag extra på oss att leta boende på plats. Det är också mycket lättare att hitta billiga flighter till Frankfurt plus att hyrbilarna i regel är trevligare i Tyskland. Sist ringde jag några dagar innan vi åkte ner och fick reda på däckstorleken så att jag kunde köpa kedjor på Biltema innan vi åkte ner... Kedjor som jag sen kunde lämna tillbaka på öppet köp när jag kom hem eftersom jag inte använt dem. Mina pengar kan jag lägga på nåt roligare som offpistguide eller nåt. Inte resorna till och från... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Milano till Andermatt
Tillbaka
Topp