Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Miljön - skitsnack eller ren sanning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="albin_johansson" data-source="post: 392605" data-attributes="member: 75454"><p>jag tror på det här med global uppvärming men faktum är att även om vi i sverige gör något åt det kommer det uinte hända så jätte mycket eftersom usa med sina stor SUV:ar som slurpar bensin fortfarande finns kvar och USA har ju inte skrivit på kyoto avtalet heller som ska dra ner på miljö föroreningarna. och så håller ju kineserna på att bli rikare också så dom kommer ochså att börja använda bilar nu och dom är ju en del människor men det finns nog något att göra men det blir svårt tror jag </p><p></p><p>men det blir ju inte direkt sämre för att vi här i sverige förbrukar mindre bensin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="albin_johansson, post: 392605, member: 75454"] jag tror på det här med global uppvärming men faktum är att även om vi i sverige gör något åt det kommer det uinte hända så jätte mycket eftersom usa med sina stor SUV:ar som slurpar bensin fortfarande finns kvar och USA har ju inte skrivit på kyoto avtalet heller som ska dra ner på miljö föroreningarna. och så håller ju kineserna på att bli rikare också så dom kommer ochså att börja använda bilar nu och dom är ju en del människor men det finns nog något att göra men det blir svårt tror jag men det blir ju inte direkt sämre för att vi här i sverige förbrukar mindre bensin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Miljön - skitsnack eller ren sanning?
Tillbaka
Topp