Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Millbrook...a brand of sweden?nån som känner till?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="admire" data-source="post: 240107" data-attributes="member: 44799"><p>gick in i en Price Off butik och där hänger det massa skidkläder....en hel del Columbia och H2O...bra priser, nästan för bra.......men så hänger det massa skal jackor och byxor av märket Millbrook( kanske Millbrooke).......som tydligen ska vara ett svenskt märke.........aquatex tror jag deras material heter.... och dessa plagg är riktigt billiga,,,,,,,,700 kr för brallorna.......tanten som jobbar försäkrar mig om att detta är muchos bra kvalité.... använder ordet vattentätt flera gånger så jag drar mig hem för att kolla upp saken på nätet.......hittar inget......så antigen har jag glömt namnet eller så finns det inget att läsa om detta märke.......jag vet att man får vad man betalar......men undrar om någon någonsin testat åka i dessa plagg? duger de till nåt?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="admire, post: 240107, member: 44799"] gick in i en Price Off butik och där hänger det massa skidkläder....en hel del Columbia och H2O...bra priser, nästan för bra.......men så hänger det massa skal jackor och byxor av märket Millbrook( kanske Millbrooke).......som tydligen ska vara ett svenskt märke.........aquatex tror jag deras material heter.... och dessa plagg är riktigt billiga,,,,,,,,700 kr för brallorna.......tanten som jobbar försäkrar mig om att detta är muchos bra kvalité.... använder ordet vattentätt flera gånger så jag drar mig hem för att kolla upp saken på nätet.......hittar inget......så antigen har jag glömt namnet eller så finns det inget att läsa om detta märke.......jag vet att man får vad man betalar......men undrar om någon någonsin testat åka i dessa plagg? duger de till nåt? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Millbrook...a brand of sweden?nån som känner till?
Tillbaka
Topp