min dotter alvarligt skadat från gålen som åker för fort
Fast problemet är väl inte "duktiga" åkare på riktigt, som jag tänker mig oftast har respekt och förståelse för andra i backen. Problemet är ju de som anser sig vara duktiga men inte fattar hur deras agerande påverkar andra och att det kan ha konsekvenser.bliparne sa:Det är skillnad på att man som duktig skidåkare väljer att åka fort bland nybörjare och en nybörjare som inte lyckas svänga. Det är jag rätt övertygad om att en domstol också skulle komma fram till.
Att jämställa dessa är ungefär som att jämföra akut sjukdomsfall med drograttfylleri baserat på utfallet.
Att åka fort bland nybörjare kan göras på många olika sätt. Att visa respektfullt avstånd, att sakta ner i närheten, att inse att nybörjare har ett mer slumpartat rörelsemönster och agera efter det - det är en duktig skidåkare. Jag är rätt övertygad om att en domstol även skulle ta en oaktsam duktig åkares beteende under beaktning.
Du skriver väldigt korta inlägg med olika typer av påståenden som inte är förklarade eller underbyggda. Det verkar tveksamt om du tar frågan på allvar, och därför svårt att ta dig på allvar, när man ser till inlägg som
bliparne sa:Dags att jobba för barnförbjudna backar mao.