Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Min första sekvens.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rodney" data-source="post: 65693" data-attributes="member: 33209"><p>Tog den här sekvensen i lördags ute i yxbacken i Norrköping.</p><p>Tyvärr så va det en filmrulle som jag hittade hemma i kylen som va riktigt lastgammal. + att det va en sunkig 400asa.</p><p>så skit i kvalliten på kortet, det är sekvensen som räknas <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>här är en länk ---> <a href="http://cancan.mine.nu/view_photo.php?full=1&set_albumName=blandade&id=rail_sekvens2" target="_blank">http://cancan.mine.nu/view_photo.php?full=1&set_albumName=blandade&id=rail_sekvens2</a></p><p></p><p>vad tycker du ? jag är rätt så nöjd <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rodney, post: 65693, member: 33209"] Tog den här sekvensen i lördags ute i yxbacken i Norrköping. Tyvärr så va det en filmrulle som jag hittade hemma i kylen som va riktigt lastgammal. + att det va en sunkig 400asa. så skit i kvalliten på kortet, det är sekvensen som räknas ;) här är en länk ---> [URL]http://cancan.mine.nu/view_photo.php?full=1&set_albumName=blandade&id=rail_sekvens2[/URL] vad tycker du ? jag är rätt så nöjd :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Min första sekvens.
Tillbaka
Topp