Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
min longboard tappade ett hjul
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mWadsten" data-source="post: 307857" data-attributes="member: 47136"><p>Tjabba! tänkte bara hör lite här om det är någon som råkat ut för samma sak som mig. Jag va ute och gled lite med brädan en kväll och när jag fått tillräckligt med fart och slutat kicka så åker jag som vanligt... tills vänster framhjul lossnade. </p><p></p><p>det jag undrar är hur kan det komma sig att hjulet lossnade? (det hade inget med underlaget att göra och brädan samt truckarna hade aldrig krånglat föut)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mWadsten, post: 307857, member: 47136"] Tjabba! tänkte bara hör lite här om det är någon som råkat ut för samma sak som mig. Jag va ute och gled lite med brädan en kväll och när jag fått tillräckligt med fart och slutat kicka så åker jag som vanligt... tills vänster framhjul lossnade. det jag undrar är hur kan det komma sig att hjulet lossnade? (det hade inget med underlaget att göra och brädan samt truckarna hade aldrig krånglat föut) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
min longboard tappade ett hjul
Tillbaka
Topp