Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Min marker är död
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lindajn" data-source="post: 330616" data-attributes="member: 67697"><p>Blir rätt förbannad!</p><p>Jag köper ett par twintips och de är till för att jibba med?</p><p>Sen kommer jag, åker några åk, sen ska jag (jag är inte så bra, nybörjare på jibbing) göra 180 (!) och skistoppern pajjar, fixar den, kommer igen, åker några gånger, gör 180 och den pajjar igen.</p><p>Sen går jag och pappa till stadium med skidorna eftersom det var där jag köpte dem. Och jag blir rätt sur för vi kommer in och säger att skistoppern har pajjat flera gånger, då frågar han som jobbar där: "Är det marker?" och vi säger ja, då säger han att vi inte kan få byta till en annan bindning eftersom det inte är en "jibb-bindning". Då kan man ställa sig frågan: Varför gör man en "jibb-skida" utan "jibb-bindning"...</p><p></p><p></p><p>... "VAD SKA MAN GÖRA MED SKIDAN?" det är ju twintips och de ska man ju jibba med?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lindajn, post: 330616, member: 67697"] Blir rätt förbannad! Jag köper ett par twintips och de är till för att jibba med? Sen kommer jag, åker några åk, sen ska jag (jag är inte så bra, nybörjare på jibbing) göra 180 (!) och skistoppern pajjar, fixar den, kommer igen, åker några gånger, gör 180 och den pajjar igen. Sen går jag och pappa till stadium med skidorna eftersom det var där jag köpte dem. Och jag blir rätt sur för vi kommer in och säger att skistoppern har pajjat flera gånger, då frågar han som jobbar där: "Är det marker?" och vi säger ja, då säger han att vi inte kan få byta till en annan bindning eftersom det inte är en "jibb-bindning". Då kan man ställa sig frågan: Varför gör man en "jibb-skida" utan "jibb-bindning"... ... "VAD SKA MAN GÖRA MED SKIDAN?" det är ju twintips och de ska man ju jibba med? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Min marker är död
Tillbaka
Topp