Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Min säsong i dina händer. Vart ska vi?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jonasjonas" data-source="post: 470898" data-attributes="member: 50420"><p>Ok.</p><p></p><p>Tänkte dra runt den 20e Nov. Till någon skidort någonstans i österrike eller schweiz.</p><p></p><p>Gissar på att där är fler där ute som behöver sällskap. Så vi kan ju sammanstråla och fixa ett boende. Tjejer som killar. det kvittar.</p><p></p><p>Vill ju självklart till en ort med bra åkning och fest...</p><p>Säsongade för ett par år sen, och har åkt skidor hela mitt liv, så jag har väl ganska bra koll på hur man ska bete sig för att få allt att klaffa.</p><p></p><p>Ja sen är jag trevlig och allt det där också ju.</p><p>Har en bil också som ingen jävel vill köpa. Skyller på finanskrisen. Så den kan man ju alltid använda där nere för att åka runt till olika ställen osv</p><p></p><p>Det var det hela, Så vart ska vi?</p><p></p><p>jonas_s81@hotmail.com</p><p></p><p>/Jonas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jonasjonas, post: 470898, member: 50420"] Ok. Tänkte dra runt den 20e Nov. Till någon skidort någonstans i österrike eller schweiz. Gissar på att där är fler där ute som behöver sällskap. Så vi kan ju sammanstråla och fixa ett boende. Tjejer som killar. det kvittar. Vill ju självklart till en ort med bra åkning och fest... Säsongade för ett par år sen, och har åkt skidor hela mitt liv, så jag har väl ganska bra koll på hur man ska bete sig för att få allt att klaffa. Ja sen är jag trevlig och allt det där också ju. Har en bil också som ingen jävel vill köpa. Skyller på finanskrisen. Så den kan man ju alltid använda där nere för att åka runt till olika ställen osv Det var det hela, Så vart ska vi? jonas_s81@hotmail.com /Jonas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Min säsong i dina händer. Vart ska vi?
Tillbaka
Topp