Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Min trotjänare har gått i graven...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Minisch" data-source="post: 938855" data-attributes="member: 131868"><p>Hej ni alla glada...</p><p></p><p>Nu är det så att min gamla trotjänare har delat sig och är på väg att trilla isär. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f641.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":(" title="Frown :(" data-smilie="3"data-shortname=":(" /></p><p>Så nu behöver jag handla nytt och fint igen :D</p><p></p><p>Trotjänaren är en extrem carbon xpose 163 (12 år nu i år <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> ) med Salomon SP6 bindningar, i dessa sitter ett par malamute skor av storlek 44.</p><p></p><p>Har kört en del med extrem Enlight också och gillar känslan i dessa brädor, kör 99% fort och hårt, 1% lek i någon park (kan vara för att jag är kass på att hoppa :P)</p><p></p><p>Har kikat lite på Bataleon The Jam men vill gärna höra lite åsikter och tycke från er som har större koll än jag :D</p><p></p><p>Så lite kort är jag ute efter en styv, snabb bräda som inte ballar ur så fort man pressar lite.</p><p></p><p>Kort fakta om mig:</p><p>192 cm</p><p>88kg</p><p>44 - 45 i skor</p><p>Åker fort.. riktigt fort...</p><p>Har åkt så de senaste 12 åren och kommer nog inte förändras på den punkten <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Minisch, post: 938855, member: 131868"] Hej ni alla glada... Nu är det så att min gamla trotjänare har delat sig och är på väg att trilla isär. :( Så nu behöver jag handla nytt och fint igen :D Trotjänaren är en extrem carbon xpose 163 (12 år nu i år ;) ) med Salomon SP6 bindningar, i dessa sitter ett par malamute skor av storlek 44. Har kört en del med extrem Enlight också och gillar känslan i dessa brädor, kör 99% fort och hårt, 1% lek i någon park (kan vara för att jag är kass på att hoppa :P) Har kikat lite på Bataleon The Jam men vill gärna höra lite åsikter och tycke från er som har större koll än jag :D Så lite kort är jag ute efter en styv, snabb bräda som inte ballar ur så fort man pressar lite. Kort fakta om mig: 192 cm 88kg 44 - 45 i skor Åker fort.. riktigt fort... Har åkt så de senaste 12 åren och kommer nog inte förändras på den punkten ;) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Min trotjänare har gått i graven...
Tillbaka
Topp