Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Min trotjänare har gått i graven...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="olle209cm" data-source="post: 939239" data-attributes="member: 60774"><p>Hej, </p><p></p><p>eftersom du gillar speed och uppenbarligen en hårdare bräda, kan jag bara säga en sak!</p><p></p><p>Rad Air Tanker!</p><p></p><p>Pga din längd och vikt, så ska du ha en som e 181cm.</p><p></p><p>Själv e jag 208cm med 118kg och jag har Tanker 200cm,</p><p></p><p>den bästa bräda jag någonsin haft, har även följande andra.</p><p></p><p>Burton Supermodel 181cm</p><p></p><p>LTB Classic Long 184 XWIDE 07/08</p><p></p><p>Kom ihåg, SIZE MATTERS ! ! ! ! ! ! !</p><p></p><p>Jag köpte min Tanker 200cm på www.ebay.de, helt ny för endast 299 Euro, ok jag bor i Tyskland så det hjälper.</p><p>Kör Burton Co2, de knallgula. Bästa bindningar jag nånsin haft!!!</p><p></p><p>Mvh</p><p></p><p>Olle</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="olle209cm, post: 939239, member: 60774"] Hej, eftersom du gillar speed och uppenbarligen en hårdare bräda, kan jag bara säga en sak! Rad Air Tanker! Pga din längd och vikt, så ska du ha en som e 181cm. Själv e jag 208cm med 118kg och jag har Tanker 200cm, den bästa bräda jag någonsin haft, har även följande andra. Burton Supermodel 181cm LTB Classic Long 184 XWIDE 07/08 Kom ihåg, SIZE MATTERS ! ! ! ! ! ! ! Jag köpte min Tanker 200cm på www.ebay.de, helt ny för endast 299 Euro, ok jag bor i Tyskland så det hjälper. Kör Burton Co2, de knallgula. Bästa bindningar jag nånsin haft!!! Mvh Olle [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Min trotjänare har gått i graven...
Tillbaka
Topp