Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Min Utrustning, Vad har du för Stuff?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BataZion" data-source="post: 591084" data-attributes="member: 98886"><p>Okej felstavningen e väll lite att ta i lr? </p><p>Sen när blev livs njutare så petiga på stavning så länge</p><p>man inte bangar på äventyr så har man varit välkommen förut men</p><p>tiderna förändras kanske men jag ger mig ändå inte skulle inte någon </p><p></p><p>administratör vara så snäll och ändra rubriken från Min Bärda + Utrustning till </p><p>Vad har du för utrustning min Är:</p><p></p><p>Det hade varit as snällt om nån som har makt skulle kunna ändra det. Men annars så kan ju folk skriva och lägga upp bilder endån även om jag stavade fel på bräda och att det inte står i rubriken.</p><p>Men funkar inte det heller så får jag väll helt enkelt göra om allt enda skillnaden rubriken hade folk blivigt nöjda då?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BataZion, post: 591084, member: 98886"] Okej felstavningen e väll lite att ta i lr? Sen när blev livs njutare så petiga på stavning så länge man inte bangar på äventyr så har man varit välkommen förut men tiderna förändras kanske men jag ger mig ändå inte skulle inte någon administratör vara så snäll och ändra rubriken från Min Bärda + Utrustning till Vad har du för utrustning min Är: Det hade varit as snällt om nån som har makt skulle kunna ändra det. Men annars så kan ju folk skriva och lägga upp bilder endån även om jag stavade fel på bräda och att det inte står i rubriken. Men funkar inte det heller så får jag väll helt enkelt göra om allt enda skillnaden rubriken hade folk blivigt nöjda då? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Min Utrustning, Vad har du för Stuff?
Tillbaka
Topp