Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Min Utrustning, Vad har du för Stuff?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BataZion" data-source="post: 822595" data-attributes="member: 98886"><p>Haha e det så du kan skicka dom på posten No problemos hahaha.</p><p>Årets uppsättning för mig i år blir</p><p>Bräda, Bataleon Batazion det finns tydligen bara 100 såna i hela världen och jag har en av dom.</p><p>Jacka och byxa så fick det bli Oakley Fari. Jag körde hela sättet där.</p><p>Skor så får jag ett par Burton Ruler och bindningar så blir det Flow NXT FSE.</p><p>Nu är det bara handskar och nya gogles kvar men det skulle jag ju tydlen få skickat på posten hahaha.</p><p>Skulle nog behöva införskaffa mig ett super underställ också och ett ryggskydd.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BataZion, post: 822595, member: 98886"] Haha e det så du kan skicka dom på posten No problemos hahaha. Årets uppsättning för mig i år blir Bräda, Bataleon Batazion det finns tydligen bara 100 såna i hela världen och jag har en av dom. Jacka och byxa så fick det bli Oakley Fari. Jag körde hela sättet där. Skor så får jag ett par Burton Ruler och bindningar så blir det Flow NXT FSE. Nu är det bara handskar och nya gogles kvar men det skulle jag ju tydlen få skickat på posten hahaha. Skulle nog behöva införskaffa mig ett super underställ också och ett ryggskydd. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Min Utrustning, Vad har du för Stuff?
Tillbaka
Topp