Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Mina första egna skidor! Frågor från en oerfaren
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Björnesblåahus" data-source="post: 1196666" data-attributes="member: 170806"><p>Hej!</p><p></p><p>Idag levererades mina första egna skidor (med monterade bindningar)!! Woo!</p><p></p><p>Eftersom det är mina första har jag inte så god koll på ja... ingenting egentligen. Tidigare har jag åkt på hyrskidor och då har jag aldrig funderat över skidans välmående osv.</p><p></p><p>-Finns det något särskilt jag ska kontrollera, så att allt är som det ska?</p><p>-Bör man lämna in dem för att valla eller dylikt?</p><p>-Jag köpte shift bindningar - ska något extra med dessa bindningar justeras utöver utlösningsgrad? Sullängden är redan fixad.</p><p></p><p>Väldigt tacksam för hjälp!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Björnesblåahus, post: 1196666, member: 170806"] Hej! Idag levererades mina första egna skidor (med monterade bindningar)!! Woo! Eftersom det är mina första har jag inte så god koll på ja... ingenting egentligen. Tidigare har jag åkt på hyrskidor och då har jag aldrig funderat över skidans välmående osv. -Finns det något särskilt jag ska kontrollera, så att allt är som det ska? -Bör man lämna in dem för att valla eller dylikt? -Jag köpte shift bindningar - ska något extra med dessa bindningar justeras utöver utlösningsgrad? Sullängden är redan fixad. Väldigt tacksam för hjälp! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Mina första egna skidor! Frågor från en oerfaren
Tillbaka
Topp