Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Mina skidor går för fort..?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skidsvenne" data-source="post: 1055437" data-attributes="member: 152585"><p>Ja sladda kan man ju alltid göra. men jag vill försöka carva så länga jag kan och tror att jag är lite för lätt för dessa skidor när det börjar bli brantare röd/svart. Brantast måste man ju alltid sladda. </p><p></p><p>Jag har inte tänkt göra mig av med dessa skidor då de är perfekta i blå/röd men röd/svart pallar jag inte riktigt. </p><p>de e klart om jag skulle åkte minst 40 dagar per år så skulle ja kanske behärska dem bättre.</p><p></p><p>Fågan är lite, om längden då detta självklart påverkar hastigheten och då man vill öva i branta backar</p><p>då ha de lite kortare skidorna. Då alla anläggningar inte direkt har alla typer av backar. </p><p></p><p>Ta lektioner är ju bra, men man måste ju öva själv och har tagit massa lektioner under åren med olika kvalite.</p><p>så öva själv är ju ett måste. </p><p> </p><p>Nån som har fler olika längder och varvar med dessa?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skidsvenne, post: 1055437, member: 152585"] Ja sladda kan man ju alltid göra. men jag vill försöka carva så länga jag kan och tror att jag är lite för lätt för dessa skidor när det börjar bli brantare röd/svart. Brantast måste man ju alltid sladda. Jag har inte tänkt göra mig av med dessa skidor då de är perfekta i blå/röd men röd/svart pallar jag inte riktigt. de e klart om jag skulle åkte minst 40 dagar per år så skulle ja kanske behärska dem bättre. Fågan är lite, om längden då detta självklart påverkar hastigheten och då man vill öva i branta backar då ha de lite kortare skidorna. Då alla anläggningar inte direkt har alla typer av backar. Ta lektioner är ju bra, men man måste ju öva själv och har tagit massa lektioner under åren med olika kvalite. så öva själv är ju ett måste. Nån som har fler olika längder och varvar med dessa? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Mina skidor går för fort..?
Tillbaka
Topp