Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Mina skidor går för fort..?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kottla" data-source="post: 1055678" data-attributes="member: 141607"><p>[USER=127291]@Ake_Astrom[/USER]</p><p>Jag inte helt säker på vad du menar med högavlastning och lågavlastning. För mig verkar du mer beskriva höglast och låglast, men det kan vara jag som inte kan termerna. Men jag får ändå uppfattningen att vi menar samma sak och att du beskriver det bra.</p><p></p><p>Sedan håller jag med om att Schweizer-filmen är en bättre instruktionsfilm och vad du skriver till</p><p> [USER=152585]@skidsvenne[/USER]. Mitt klipp vad kanske inte helt rätt för den här tråden.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kottla, post: 1055678, member: 141607"] [USER=127291]@Ake_Astrom[/USER] Jag inte helt säker på vad du menar med högavlastning och lågavlastning. För mig verkar du mer beskriva höglast och låglast, men det kan vara jag som inte kan termerna. Men jag får ändå uppfattningen att vi menar samma sak och att du beskriver det bra. Sedan håller jag med om att Schweizer-filmen är en bättre instruktionsfilm och vad du skriver till [USER=152585]@skidsvenne[/USER]. Mitt klipp vad kanske inte helt rätt för den här tråden. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Mina skidor går för fort..?
Tillbaka
Topp