Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Mina skidor går för fort..?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skidsvenne" data-source="post: 1055911" data-attributes="member: 152585"><p>[USER=141607]@kottla[/USER] ja ja hoppas skidan funkar men det är som vanligt, behärskar man tekniken till fullo kan man åka på allt.</p><p>så de funkar nog bra till mig. Nu är det bara att öva. 4 veckor i åre, låter grymt.... ha kul </p><p></p><p> [USER=118552]@kappakomplett[/USER] ja man måste ju åka med säkerhet, men carva i hög hastighet och svänga upp mot backen för att få ner hastigheten kräver ju en fotbollsplan i brädd om ,ha..ha.., man åker som jag. Nu blir det med teknikträning hoppas jag, med korta skidor och mindre radie, kan man ju heller inte åka så fort.</p><p></p><p>swissfilmen, shit påminner om zugspitse, helgen för två veckor sen, strålande sol å typ 5 minus...</p><p>var nog en av mina bästa skiddagar på länge.... vill tillbaka.... NU </p><p></p><p>karvon...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skidsvenne, post: 1055911, member: 152585"] [USER=141607]@kottla[/USER] ja ja hoppas skidan funkar men det är som vanligt, behärskar man tekniken till fullo kan man åka på allt. så de funkar nog bra till mig. Nu är det bara att öva. 4 veckor i åre, låter grymt.... ha kul [USER=118552]@kappakomplett[/USER] ja man måste ju åka med säkerhet, men carva i hög hastighet och svänga upp mot backen för att få ner hastigheten kräver ju en fotbollsplan i brädd om ,ha..ha.., man åker som jag. Nu blir det med teknikträning hoppas jag, med korta skidor och mindre radie, kan man ju heller inte åka så fort. swissfilmen, shit påminner om zugspitse, helgen för två veckor sen, strålande sol å typ 5 minus... var nog en av mina bästa skiddagar på länge.... vill tillbaka.... NU karvon... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Mina skidor går för fort..?
Tillbaka
Topp