Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Mindre fest, mer skogsåkning vart åker man då?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fred-o" data-source="post: 1047383" data-attributes="member: 113833"><p>Kan du tänka dig att bo lite nasty så är det inga problem att göra Kanada billigt. </p><p>Fick själv 3 månaders boende för 5300. Middagar delade vi på gänget och lyckades klara oss på under tusen spänn för tre månader. Kosten i sig kanske inte känns så party men det går absolut att kirra kostcirkeln. Vi hade som en uppgörelse att man skötte frukost och lunch själv men att vi delade på middagar. Varannan dag laga mat, varannan dag diska. </p><p></p><p></p><p>Enda nackdelen var egentligen att det strök omkring rätt mycket methheads i korridorerna... Och så drum'n basenight på baren under 4 dagar i veckan. Malmtåget som enligt lag måste tuta genom byn avsett tidpunkt för att signalera om att arbetet går som det ska, snodde väl också några sömntimmar. Men ack så grym åkning vi hade. Liftade såklart till berget för att minska på utgifterna. </p><p></p><p></p><p></p><p>Annars kan jag tänka mig att Italien och Österrike oftast har lite billigare lägenheter än Frankrike och Schweiz men det kanske bara är något jag fått för mig...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fred-o, post: 1047383, member: 113833"] Kan du tänka dig att bo lite nasty så är det inga problem att göra Kanada billigt. Fick själv 3 månaders boende för 5300. Middagar delade vi på gänget och lyckades klara oss på under tusen spänn för tre månader. Kosten i sig kanske inte känns så party men det går absolut att kirra kostcirkeln. Vi hade som en uppgörelse att man skötte frukost och lunch själv men att vi delade på middagar. Varannan dag laga mat, varannan dag diska. Enda nackdelen var egentligen att det strök omkring rätt mycket methheads i korridorerna... Och så drum'n basenight på baren under 4 dagar i veckan. Malmtåget som enligt lag måste tuta genom byn avsett tidpunkt för att signalera om att arbetet går som det ska, snodde väl också några sömntimmar. Men ack så grym åkning vi hade. Liftade såklart till berget för att minska på utgifterna. Annars kan jag tänka mig att Italien och Österrike oftast har lite billigare lägenheter än Frankrike och Schweiz men det kanske bara är något jag fått för mig... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Mindre fest, mer skogsåkning vart åker man då?
Tillbaka
Topp