Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Miniramper i sthlmsområdet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Crispet" data-source="post: 118918"><p>Tänkte göra någon form av lista över miniramper i sthlmsområdet... Har inte hittat nån på någon annan sida, men om det är nån som vet var det finns en förteckning så vore det ju fint om man kunde länka den... Annars får vi väl helt enkelt göra en egen lista. </p><p>Komplettera med fler. Gärna i förorterna också!</p><p></p><p>- Rålambshovsparken. Förut hade dom ju en stor jävel bredvid verten med lite extensions och grejer, men om jag inte missminner mig så har jag nu även sett en lite mindre ramp som är typ 1,50 hög bara...</p><p></p><p>- Björns Trädgård (såklart). </p><p></p><p>- Humlan. En klassiker...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Crispet, post: 118918"] Tänkte göra någon form av lista över miniramper i sthlmsområdet... Har inte hittat nån på någon annan sida, men om det är nån som vet var det finns en förteckning så vore det ju fint om man kunde länka den... Annars får vi väl helt enkelt göra en egen lista. Komplettera med fler. Gärna i förorterna också! - Rålambshovsparken. Förut hade dom ju en stor jävel bredvid verten med lite extensions och grejer, men om jag inte missminner mig så har jag nu även sett en lite mindre ramp som är typ 1,50 hög bara... - Björns Trädgård (såklart). - Humlan. En klassiker... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Miniramper i sthlmsområdet
Tillbaka
Topp