Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Minisäsong alternativt vandra ut bland bergen med tält etc
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tildus92" data-source="post: 1082794" data-attributes="member: 139877"><p>Tack för tipset om Sarek, något mindre låter klokt faktiskt :D Jag tittade på några videos, ser härligt ut!</p><p>Tänker mig dock inte 4 veckor utan snarare runt 10 dagar, eller behöver man mer?</p><p></p><p>Finns det några faror med skidåkning på ett sånt här ställe, lavinrisk, sprickor etc? Jag har ingen aning om hur man tolkar det man ser framför sig. Vill lära mig så mycket som möjligt innan jag ger mig ut, kan tänka mig att gå någon kurs.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tildus92, post: 1082794, member: 139877"] Tack för tipset om Sarek, något mindre låter klokt faktiskt :D Jag tittade på några videos, ser härligt ut! Tänker mig dock inte 4 veckor utan snarare runt 10 dagar, eller behöver man mer? Finns det några faror med skidåkning på ett sånt här ställe, lavinrisk, sprickor etc? Jag har ingen aning om hur man tolkar det man ser framför sig. Vill lära mig så mycket som möjligt innan jag ger mig ut, kan tänka mig att gå någon kurs. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Minisäsong alternativt vandra ut bland bergen med tält etc
Tillbaka
Topp