Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Minisäsong alternativt vandra ut bland bergen med tält etc
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hawk100" data-source="post: 1082798" data-attributes="member: 15720"><p>Hmmmm.......</p><p>Vet att jag låter som en riktig glädjedödare, men mitt tips efter att ha läst ovan om hur mycket (lite) vildmarksvana, offpistvsna och vintervana du verkar ha är att du börjar med att tälta en riktig vinterhelg vid Hestrabacken eller vad som nu ligger hyfsat nära Gbg, och sedan går du upp och åker ner hela dagen från soluppgång till solnedgång så du blir riktigt svettig. Därefter lagar du mat på spritköket och sedan kryper du ner i sovsäcken för att på morgonen hoppa i de blöta och kalla skidkläderna och gå upp och åka ner igen..... </p><p></p><p>Blir DET för jobbigt är det ju bara att stuva in allt i bilen och rulla hem, men känns den helgen ok så kanske det då är dags att spänna bågen lite till och testa svenska fjällen. Att starta med Alaska låter som en charmig men helt orealistisk utopi, tyvärr....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hawk100, post: 1082798, member: 15720"] Hmmmm....... Vet att jag låter som en riktig glädjedödare, men mitt tips efter att ha läst ovan om hur mycket (lite) vildmarksvana, offpistvsna och vintervana du verkar ha är att du börjar med att tälta en riktig vinterhelg vid Hestrabacken eller vad som nu ligger hyfsat nära Gbg, och sedan går du upp och åker ner hela dagen från soluppgång till solnedgång så du blir riktigt svettig. Därefter lagar du mat på spritköket och sedan kryper du ner i sovsäcken för att på morgonen hoppa i de blöta och kalla skidkläderna och gå upp och åka ner igen..... Blir DET för jobbigt är det ju bara att stuva in allt i bilen och rulla hem, men känns den helgen ok så kanske det då är dags att spänna bågen lite till och testa svenska fjällen. Att starta med Alaska låter som en charmig men helt orealistisk utopi, tyvärr.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Minisäsong alternativt vandra ut bland bergen med tält etc
Tillbaka
Topp