Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Minisäsong alternativt vandra ut bland bergen med tält etc
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tildus92" data-source="post: 1082818" data-attributes="member: 139877"><p>Jag var inne och snackade med några på Naturkompaniet. Kom fram till att det nog är en bra start att bo i toppstugor i Sarek och göra dagsturer. Så behöver jag inte lägga ut pengar på campingutrustning till en början och så träffar jag folk där som man kan haka på. Det nåste inte vara just Sarek, verkar finnas en del andra lika bra ställen i Sverige, jag får göra lite mer research. Men att bo i toppstugor är en bra start så får jag känna på miljön innan jag ska campa. Längre fram ska jag se om jag hittar någon som vill hänga med. </p><p></p><p>Jag anmälde mig till en föreläsning och så tänkte jag ta en lavinkurs och lite annat längre fram.</p><p></p><p>Gällande tidigare erfarenhet har jag varit i chamonix och åkt lite puder, annars har det blivit mest pist i Sverige. Hur mäter man sin erfarenhet egentligen? Jag känner mig väldigt säker på min åkning men vet inte vad jag ska jämföra med eller vad man bör ha provat innan. Sålänge lutningen inte är mer än 45 grader känns allt helcool :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tildus92, post: 1082818, member: 139877"] Jag var inne och snackade med några på Naturkompaniet. Kom fram till att det nog är en bra start att bo i toppstugor i Sarek och göra dagsturer. Så behöver jag inte lägga ut pengar på campingutrustning till en början och så träffar jag folk där som man kan haka på. Det nåste inte vara just Sarek, verkar finnas en del andra lika bra ställen i Sverige, jag får göra lite mer research. Men att bo i toppstugor är en bra start så får jag känna på miljön innan jag ska campa. Längre fram ska jag se om jag hittar någon som vill hänga med. Jag anmälde mig till en föreläsning och så tänkte jag ta en lavinkurs och lite annat längre fram. Gällande tidigare erfarenhet har jag varit i chamonix och åkt lite puder, annars har det blivit mest pist i Sverige. Hur mäter man sin erfarenhet egentligen? Jag känner mig väldigt säker på min åkning men vet inte vad jag ska jämföra med eller vad man bör ha provat innan. Sålänge lutningen inte är mer än 45 grader känns allt helcool :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Minisäsong alternativt vandra ut bland bergen med tält etc
Tillbaka
Topp