Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Minska quivret genom att köpa en skida till
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Halvsmurfen" data-source="post: 1073293" data-attributes="member: 144956"><p>Jag har orginalmodellen på Noctan (dvs inte Nocta air). Noctan är för mig Ok i pisten men den är för bred för en hel dag. Åtminståne för mig är det för mycket jobb och det känns i knäna efter en dag. Men jag har den inte för piståkning utan för de enstaka tillfällena man har rejält med mjukt och ska jag vara ärlig har jag nog inte luftat de så ofta på hårdpist så att jag kan ha en åsikt.</p><p></p><p>Vad jag menar med för mycket skida bak är när man behöver få ner farten framförallt i tät skog. Det är lite jobb (läs säkert pga av bristande teknik) att få upp den på "sladd".</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Halvsmurfen, post: 1073293, member: 144956"] Jag har orginalmodellen på Noctan (dvs inte Nocta air). Noctan är för mig Ok i pisten men den är för bred för en hel dag. Åtminståne för mig är det för mycket jobb och det känns i knäna efter en dag. Men jag har den inte för piståkning utan för de enstaka tillfällena man har rejält med mjukt och ska jag vara ärlig har jag nog inte luftat de så ofta på hårdpist så att jag kan ha en åsikt. Vad jag menar med för mycket skida bak är när man behöver få ner farten framförallt i tät skog. Det är lite jobb (läs säkert pga av bristande teknik) att få upp den på "sladd". [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Minska quivret genom att köpa en skida till
Tillbaka
Topp