Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
MissDemeanor. bra eller dåligt val?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="A_n_n_a_B" data-source="post: 151636" data-attributes="member: 59477"><p>Sitter i precis samma tankar.. vill egentligen inte ha en park-skida, åker mest i backarna och så mycket offpist det går, men det är ju ganska tilltalande att den är så lätt. Någon som vet nån bra annan skida som är av lättare slag? Man vill ju helst kunna bära runt lite på skidorna också<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="A_n_n_a_B, post: 151636, member: 59477"] Sitter i precis samma tankar.. vill egentligen inte ha en park-skida, åker mest i backarna och så mycket offpist det går, men det är ju ganska tilltalande att den är så lätt. Någon som vet nån bra annan skida som är av lättare slag? Man vill ju helst kunna bära runt lite på skidorna också:) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
MissDemeanor. bra eller dåligt val?
Tillbaka
Topp