Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Mission Greed.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jibbmaister" data-source="post: 58945" data-attributes="member: 36694"><p>DreeTman:</p><p>njoo man åker ju för att ha så kul som möjligt. Men inom oss alla bor ju en liten Poser som säger åt oss vad som man själv (eller posern inuti) tycker är snyggt. </p><p>Och ser man snygg ut och har prickat in dom flesta detaljerna rätt så spelar det in en hel del på självförtroendet, håll med om det! </p><p></p><p>kolla själv på dom flesta av proffsåkarna. Aldrig att dom har en jokermössa och en urtvättad knallgul skidoverall från 1983... </p><p></p><p>och det går att ha roligt utan en kupa där tårna är i! </p><p>tro mig! </p><p>men om man tycker att man blir en bättre och gladare åkare med en kupa för tårna så visst, jag hindrar dig absolut inte.</p><p></p><p>Peace.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jibbmaister, post: 58945, member: 36694"] DreeTman: njoo man åker ju för att ha så kul som möjligt. Men inom oss alla bor ju en liten Poser som säger åt oss vad som man själv (eller posern inuti) tycker är snyggt. Och ser man snygg ut och har prickat in dom flesta detaljerna rätt så spelar det in en hel del på självförtroendet, håll med om det! kolla själv på dom flesta av proffsåkarna. Aldrig att dom har en jokermössa och en urtvättad knallgul skidoverall från 1983... och det går att ha roligt utan en kupa där tårna är i! tro mig! men om man tycker att man blir en bättre och gladare åkare med en kupa för tårna så visst, jag hindrar dig absolut inte. Peace. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Mission Greed.
Tillbaka
Topp