Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Mission Greed.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="R1" data-source="post: 58947" data-attributes="member: 32346"><p>Jag har köpt ett par Mission OLS, samma tänk som i Greed bindningen med tåspänne formad som en Kupa. Har inte hunnit provåka än men det känns som en bra produkt och kupan passar klockrent in på mina salomon boots.</p><p></p><p>Det jag framförallt noterat är att tåspännet nu kan spännas betyligt hårdare utan att det gör ont, att spännet trycker bakåt-neråt känns vettigt och jag gissar att efter några dagars åkning kommer man förvånas över att inte alla bindingar ser ut så. </p><p></p><p>Jag väntar med ett ge ett definitivt betyg tills efter jag har provåkt, men förväntningarna är höga!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="R1, post: 58947, member: 32346"] Jag har köpt ett par Mission OLS, samma tänk som i Greed bindningen med tåspänne formad som en Kupa. Har inte hunnit provåka än men det känns som en bra produkt och kupan passar klockrent in på mina salomon boots. Det jag framförallt noterat är att tåspännet nu kan spännas betyligt hårdare utan att det gör ont, att spännet trycker bakåt-neråt känns vettigt och jag gissar att efter några dagars åkning kommer man förvånas över att inte alla bindingar ser ut så. Jag väntar med ett ge ett definitivt betyg tills efter jag har provåkt, men förväntningarna är höga! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Mission Greed.
Tillbaka
Topp