Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Mission Impossible! Söker hjälp.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="koppen89" data-source="post: 537626"><p>Jag vill göra det omöjliga inför nästa säsong!</p><p></p><p>Det gäller att skaffa nya skidor, som förmodligen kommer bli väldigt svåra att finna.</p><p></p><p>Jag vill helst att det ska vara twin tip, men det gör inget om dom inte är.</p><p>Dom skall vara 90mm lr bredare midjan.</p><p>Svängradien skall vara runt 16-19m.</p><p>Vill ha dom i ca 175-182cm långa.</p><p></p><p>ISGREPPET MÅSTE VARA FANTASTISKT!</p><p></p><p>Låt alla era erfarenheter från skidtestarhelgerna komma fram nu, och vräk ur er skidor som kan vara av intresse!</p><p>Mvh// Jakob</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="koppen89, post: 537626"] Jag vill göra det omöjliga inför nästa säsong! Det gäller att skaffa nya skidor, som förmodligen kommer bli väldigt svåra att finna. Jag vill helst att det ska vara twin tip, men det gör inget om dom inte är. Dom skall vara 90mm lr bredare midjan. Svängradien skall vara runt 16-19m. Vill ha dom i ca 175-182cm långa. ISGREPPET MÅSTE VARA FANTASTISKT! Låt alla era erfarenheter från skidtestarhelgerna komma fram nu, och vräk ur er skidor som kan vara av intresse! Mvh// Jakob [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Mission Impossible! Söker hjälp.
Tillbaka
Topp