Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Mister Plommon - Pizzan är tillbaka
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="halfwaycrook" data-source="post: 784720" data-attributes="member: 60661"><p>Var det där en rap? SNAP!</p><p>Mannen det måste vara första gången</p><p>Tror du lyssnat för mycket på Astrid Lindgren sången</p><p>Kanske techno beaten medan du sprungit på lången</p><p>Det är nog inte din stil, du vet, inte din grej</p><p>Nej, du spottar som en liten tjej, ey</p><p>Fel genre grabben, ditt julrim gav mig värsta flabben</p><p></p><p>Pizzan, vilket tungt namn - TÅZ</p><p>"Kan jag få den slicad, gärna med extra sås?"</p><p>8 lika jämna delar, de är så jag spelar</p><p>Mitt flow sköljer över dig som värsta tsunami vågen</p><p>Mina rhymes är snabba som fuckin X 2000 tågen</p><p>Jämnar dig slätt med marken</p><p>Det enda som kan rädda dig är fan Noak's arken</p><p></p><p>The beef is on, snälla ingen mer schlager sång</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="halfwaycrook, post: 784720, member: 60661"] Var det där en rap? SNAP! Mannen det måste vara första gången Tror du lyssnat för mycket på Astrid Lindgren sången Kanske techno beaten medan du sprungit på lången Det är nog inte din stil, du vet, inte din grej Nej, du spottar som en liten tjej, ey Fel genre grabben, ditt julrim gav mig värsta flabben Pizzan, vilket tungt namn - TÅZ "Kan jag få den slicad, gärna med extra sås?" 8 lika jämna delar, de är så jag spelar Mitt flow sköljer över dig som värsta tsunami vågen Mina rhymes är snabba som fuckin X 2000 tågen Jämnar dig slätt med marken Det enda som kan rädda dig är fan Noak's arken The beef is on, snälla ingen mer schlager sång [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Mister Plommon - Pizzan är tillbaka
Tillbaka
Topp