Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Mitt centrerad eller inte?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Psandersjoo" data-source="post: 405138" data-attributes="member: 68858"><p>som jag hörde från nån som sålde skidor i en skidshop så där det var utmätt på skidan att det inte var mitten, utan dom har satt ett märke som står eller menas: "här är mitten" men det var inte så true över den saken, så om du vill vara noga så kolla inte efter vart dom har skrivit och vart motivet på skidan slutar utan de bästa som man kunde göra var att mäta själv,, sa han, jag vet inte om det var sant, de låter ju lite konstigt att dom som gjort skidan ska ha fel om var mitten är, </p><p></p><p> och jag har inte mitt mont. men jag tror oxo att de kan vara väldigt jobbit att köra puder. </p><p>pz</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Psandersjoo, post: 405138, member: 68858"] som jag hörde från nån som sålde skidor i en skidshop så där det var utmätt på skidan att det inte var mitten, utan dom har satt ett märke som står eller menas: "här är mitten" men det var inte så true över den saken, så om du vill vara noga så kolla inte efter vart dom har skrivit och vart motivet på skidan slutar utan de bästa som man kunde göra var att mäta själv,, sa han, jag vet inte om det var sant, de låter ju lite konstigt att dom som gjort skidan ska ha fel om var mitten är, och jag har inte mitt mont. men jag tror oxo att de kan vara väldigt jobbit att köra puder. pz [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Mitt centrerad eller inte?
Tillbaka
Topp