Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Igår 21/10 så åkte jag på den nyfallna snön. viserligen i en väldigt liten backe och med ett par snowblades men ändå. Är det någon mer som har haft invigning än?
Självklart
Ca en månad sen åkte jag i järvsö, 2 veckor senare i Järpen. Faaaast.... Vi fick hjälp av en ishall med snö och en släpvagn för att få den dit vi ville
11/10 i hintertux under helt ok förhallanden. visserligen manga synliga sprickor men vid gefrorene wand var snön djup och mjuk. skall dit i helgen igen.....