Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Mitt första åk för året.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JohanKristofers" data-source="post: 53597" data-attributes="member: 16"><p>Självklart <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>Ca en månad sen åkte jag i järvsö, 2 veckor senare i Järpen. Faaaast.... Vi fick hjälp av en ishall med snö och en släpvagn för att få den dit vi ville <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JohanKristofers, post: 53597, member: 16"] Självklart :) Ca en månad sen åkte jag i järvsö, 2 veckor senare i Järpen. Faaaast.... Vi fick hjälp av en ishall med snö och en släpvagn för att få den dit vi ville ;) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Mitt första åk för året.
Tillbaka
Topp