Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Mitt kitt 2017/18
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heddious" data-source="post: 1094994" data-attributes="member: 77701"><p><a href="https://www.freeride.se/photo/view.php?id=143530" target="_blank"><img src="https://www.freeride.se/img/photo/n/e2d2e6f13cd383e428d689d44eed6172.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " data-size="" style="" /></a></p><p></p><p>Har inte golvyta nog i lägenheten att lägga upp en snygg bild med allting i ordning, så det får bli åkbild istället. Från förra året, men kör med exakt samma grejer i år också, än så länge.</p><p></p><p>Kruka: POC Receptor Bug</p><p>Goggels: Scott LCG</p><p>Ytterkläder: Sweet Protection (herrbyxor + damjacka = tummen upp för en lång spinkis)</p><p>Pjäxor: Salomon X Max 90W</p><p>Vantar: Hestra Fall Line</p><p>Ryggsäck: Dakine Heli Pro</p><p>Stavar: Kerma</p><p>Lagg (på bilden): K2 Remedy 117 med Griffon, tror de är från 2015</p><p></p><p>Skidor som inte är med på bild: Rossi Hero Elite AT (2017), Armada TST (2014), K2 Missdemeanor (2011)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heddious, post: 1094994, member: 77701"] [url=https://www.freeride.se/photo/view.php?id=143530][img]https://www.freeride.se/img/photo/n/e2d2e6f13cd383e428d689d44eed6172.jpg[/img][/url] Har inte golvyta nog i lägenheten att lägga upp en snygg bild med allting i ordning, så det får bli åkbild istället. Från förra året, men kör med exakt samma grejer i år också, än så länge. Kruka: POC Receptor Bug Goggels: Scott LCG Ytterkläder: Sweet Protection (herrbyxor + damjacka = tummen upp för en lång spinkis) Pjäxor: Salomon X Max 90W Vantar: Hestra Fall Line Ryggsäck: Dakine Heli Pro Stavar: Kerma Lagg (på bilden): K2 Remedy 117 med Griffon, tror de är från 2015 Skidor som inte är med på bild: Rossi Hero Elite AT (2017), Armada TST (2014), K2 Missdemeanor (2011) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Mitt kitt 2017/18
Tillbaka
Topp