Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Mitt kitt 2017/18
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="unsuspected" data-source="post: 1095092" data-attributes="member: 140003"><p>Om du inte vill ha en Cool Bean efter 2 åk så bjuder jag på bärs! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> SKn fick jag bara 2-3 åk på i lördags så måste få några till men är åt all mtn hållet helt klart. Kul att bara åka runt på och latja. Kanske i det mjukaste laget för mig. Finns från i år även som twin. </p><p>Underskatta inte Super 8. Helt klart en av de roligaste brädorna jag har åkt på. Har även prövat den i 154. </p><p>Skicka PM så kan vi säkert styra upp något.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="unsuspected, post: 1095092, member: 140003"] Om du inte vill ha en Cool Bean efter 2 åk så bjuder jag på bärs! ;) SKn fick jag bara 2-3 åk på i lördags så måste få några till men är åt all mtn hållet helt klart. Kul att bara åka runt på och latja. Kanske i det mjukaste laget för mig. Finns från i år även som twin. Underskatta inte Super 8. Helt klart en av de roligaste brädorna jag har åkt på. Har även prövat den i 154. Skicka PM så kan vi säkert styra upp något. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Mitt kitt 2017/18
Tillbaka
Topp