Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
mitt nya quiver...idioti?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="karln" data-source="post: 456342" data-attributes="member: 61849"><p>Hörrö du pär sluta tänka så mycket och handla... Lyssna på FFs tips att åka på samma skida till tävling som vardags, alltid bra att känna utrustningen utan och innan. köp två par av samma om du är rädd för att köra sönder dem och bli utan skidor. </p><p></p><p>Åk över hit med dina ehp så du har nåt att åka på den första tiden. Spendera sedan kvällar o helger med att refresha tramdock.com och vänta på att legend pro plus(?) XXL 194 kommer upp för 386usd igen. sen skall du börja jibba mer seriöst fast ändå vill ha rocker så finns Armada Alpha1 verkar ball, en liten JJ... 83mm midja kanske blir lite i minsta laget för golden dock.</p><p></p><p> Jag kommer att gå på JJ och valfritt 200dollars slit-o-slängjibbplank till vintern i alla fall. Känns kul. Men det finns många val. Ta åtminstone och stick in en skida som inte är ehp i blandningen och prova nått nytt. Om du inte skall ha EHPn som tävlingsskida. då är det väl en ganska god ide att stanna på dem.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="karln, post: 456342, member: 61849"] Hörrö du pär sluta tänka så mycket och handla... Lyssna på FFs tips att åka på samma skida till tävling som vardags, alltid bra att känna utrustningen utan och innan. köp två par av samma om du är rädd för att köra sönder dem och bli utan skidor. Åk över hit med dina ehp så du har nåt att åka på den första tiden. Spendera sedan kvällar o helger med att refresha tramdock.com och vänta på att legend pro plus(?) XXL 194 kommer upp för 386usd igen. sen skall du börja jibba mer seriöst fast ändå vill ha rocker så finns Armada Alpha1 verkar ball, en liten JJ... 83mm midja kanske blir lite i minsta laget för golden dock. Jag kommer att gå på JJ och valfritt 200dollars slit-o-slängjibbplank till vintern i alla fall. Känns kul. Men det finns många val. Ta åtminstone och stick in en skida som inte är ehp i blandningen och prova nått nytt. Om du inte skall ha EHPn som tävlingsskida. då är det väl en ganska god ide att stanna på dem. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
mitt nya quiver...idioti?
Tillbaka
Topp