Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
mitt nya quiver...idioti?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lee-nus" data-source="post: 459912" data-attributes="member: 58561"><p>om nån är intresserad av MR och District så är jag gärna med och köper Maven så delar vi på rubbet och tull, så blir det sjukt billiga skidor!!</p><p></p><p>räknade lite på det och skidorna kostar ca 6000:- tillsammans med dagens växelkurs. vet inte vad frakten ligger på, men om vi utgår från 3-500:- och att skidor har samma tullsats som snowboards så kostar skidorna ca 8500:-, alla utgifter inklusive.</p><p></p><p>maven = 38% av priset</p><p>district = 33% av priset</p><p>mr = 28% av priset</p><p></p><p>så, som sagt, om nån är intresserad av de andra skidorna är jag gärna med och köper ett quiver!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lee-nus, post: 459912, member: 58561"] om nån är intresserad av MR och District så är jag gärna med och köper Maven så delar vi på rubbet och tull, så blir det sjukt billiga skidor!! räknade lite på det och skidorna kostar ca 6000:- tillsammans med dagens växelkurs. vet inte vad frakten ligger på, men om vi utgår från 3-500:- och att skidor har samma tullsats som snowboards så kostar skidorna ca 8500:-, alla utgifter inklusive. maven = 38% av priset district = 33% av priset mr = 28% av priset så, som sagt, om nån är intresserad av de andra skidorna är jag gärna med och köper ett quiver! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
mitt nya quiver...idioti?
Tillbaka
Topp