Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
mitt nya quiver...idioti?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 497551" data-attributes="member: 49358"><p>Okej. Men då är det isf 186an han ska köra på helt klart. ingen vek skida direkt..speciellt inte om han köper 07/08 varianten då den är styvare än årets....kina fabriken gjorde inte riktigt som de skulle verkar det som. Men för dom som vill ha lite styvare är det ju den man ska köra på givet. Jag är samma size som din polare och stortrivs med mina 193 or. Känner ibland att det hade vart lite smidigare med ett par 186or när det tightar till..men det är mest för att 193orna är så bakmonterade att man får rätt mkt att hålla reda på framför sig. </p><p>186an skulle vara mitt val om jag vore han då han kanske inte kommer att köra så många långa åk eller straightlina rännor så värst ofta?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 497551, member: 49358"] Okej. Men då är det isf 186an han ska köra på helt klart. ingen vek skida direkt..speciellt inte om han köper 07/08 varianten då den är styvare än årets....kina fabriken gjorde inte riktigt som de skulle verkar det som. Men för dom som vill ha lite styvare är det ju den man ska köra på givet. Jag är samma size som din polare och stortrivs med mina 193 or. Känner ibland att det hade vart lite smidigare med ett par 186or när det tightar till..men det är mest för att 193orna är så bakmonterade att man får rätt mkt att hålla reda på framför sig. 186an skulle vara mitt val om jag vore han då han kanske inte kommer att köra så många långa åk eller straightlina rännor så värst ofta? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
mitt nya quiver...idioti?
Tillbaka
Topp