Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Mitt skidvax hjälper inte, vad är felet?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blom" data-source="post: 118474" data-attributes="member: 28759"><p>aa, jag vet hur det känns.. mycket vatten har runnit under broarna, bokstavligt talat, för att få bort allt dax vax. </p><p></p><p>jag skulle tippa på att för varje dax vax-användning som stryker med, så behövs minst tre duschningar.. och om jag ska gissa, så för varje duschning går det åt i runda slängar 100 liter vatten.. det blir 300 liter vatten. och det finns människor som inte har något att dricka, människor som får gå till smutsiga floder fulla med sjukdomar.. </p><p></p><p>ska det vara så?</p><p></p><p>MVH, samhällsdebattören Jonas Blom</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blom, post: 118474, member: 28759"] aa, jag vet hur det känns.. mycket vatten har runnit under broarna, bokstavligt talat, för att få bort allt dax vax. jag skulle tippa på att för varje dax vax-användning som stryker med, så behövs minst tre duschningar.. och om jag ska gissa, så för varje duschning går det åt i runda slängar 100 liter vatten.. det blir 300 liter vatten. och det finns människor som inte har något att dricka, människor som får gå till smutsiga floder fulla med sjukdomar.. ska det vara så? MVH, samhällsdebattören Jonas Blom [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Mitt skidvax hjälper inte, vad är felet?
Tillbaka
Topp